2012. sze 13.

zárszó

írta: csatanga
zárszó

 

 

agrig.jpgAzért hoztam létre ezt a blogot, mert mielőtt indultunk az utazásunkra és keresgéltem, nem igazán találtam ilyen oldalt. Örülök, hogy leírtam az élményeinket, mert ilyen nagy érdeklődésre nem is számítottam.

Mi nagyon jól éreztük magunkat az utazáson, jók voltak a tapasztalataink. Nagyon kedves és korrekt emberekkel találkoztunk és gyönyörű helyeken jártunk.

Mindenkinek csak ajánlani tudom és örülök, ha felkeltettem érdeklődéseteket!

Ez a blog itt most véget ér, mivel ez egy egyszeri és megismételhetetlen utazás volt.

Mindenkinek jó utazást kívánok, akár virtuálisan a mi élményeink alapján, akár a valóságban a saját útját járva teszi meg!

Jó utazást kívánok minden olvasómnak!

Sok szeretettel: "Barangoló"

Szólj hozzá

zárszó