Autóval Szicíliába(n)

2011-es utazás leírása, keresztül Olaszországon,dél-Olaszország egyes látnivalói, Szicília körbeutazása négy keréken.

2021. nov 19.

Veszprém_megye

/Zala_megye

+1  Felvidék

<!-- [if gte mso 9]> <w:LsdException Locked="false" Priority="70" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed=

Magyarország Tartalom

2019. feb 04.

Jégbefagyott ember, ősember rajzok, s a Lombard Via Mala

írta: csatanga

Olaszország csodálatos! Észak-Olaszország a gyönyörű hegyeivel, festői völgyeivel, különleges régészeti emlékeivel, némi különlegességgel fűszerezve elvarázsolja az embert.

Az első felgöngyölítetlen bűnügy

Dél-Tirol tartomány fővárosa Bolzano (Bozen) A hegyek között épült, helyes kisváros egyik legérdekesebb múzeuma a Dél - Tiroli Régészeti Múzeum, ahol az 1991-ben megtalált jégbefagyott ember Ötzi nyomába eredhetünk.  Az egész múzeum róla szól, megtudhatjuk milyen ruhát hordott, mit evett, honnan került a hegyek közé. Ötzi mumifikálódott teste is megtekinthető egy kis ablakon keresztül. Egy hűtőkamrában fekszik szegény, ez lett a végső nyughelye 5300 év után. A legkülönlegesebb információ, ami a ...

családi nyaralás Olaszország Dél-Tirol

10- Orange-i római színház és környéke, a „diadalív” Franciaország_képekben_2

11- Arc-et-Senans-i királyi sóüzem

12- Saint-Savin-sur-Gartempe templom

13- Girolata és Porto fok, a Scandola nemzeti park és Piana szakadékos tengerpartja Korzikán

14- Nancy-i Stanislas, de la Carriere és d’Alliance terek

15-Pont ...

Franciaország UNESCO örökségek

2014. sze 15.

További ötletek

Üdv Mindenkinek!

Hosszú idő után most néztem vissza erre az oldalra és belekukkantottam a statisztikába.

Örülök, hogy sok embernek sikerült ötleteket adni az utazásához.

Ha más tájak is érdekelnek, látogass el:

Autóval_Magyarországon

Autóval Franciaországban

oldalamra is!

Provance - levendulás : http://csatangolok.blog.hu/2014/09/24/vilagoroksegek_nyomaban_franciaorszagban

_Hőseink_nyomában_a_Doberdo_vidéken

2012. sze 13.

zárszó

írta: csatanga

agrig.jpgAzért hoztam létre ezt a blogot, mert mielőtt indultunk az utazásunkra és keresgéltem, nem igazán találtam ilyen oldalt. Örülök, hogy leírtam az élményeinket, mert ilyen nagy érdeklődésre nem is számítottam.

Mi nagyon jól éreztük magunkat az utazáson, jók voltak a tapasztalataink. Nagyon kedves és korrekt emberekkel találkoztunk és gyönyörű helyeken jártunk.

Mindenkinek csak ajánlani tudom és örülök, ha felkeltettem érdeklődéseteket!

Ez a blog itt most véget ér, mivel ez egy egyszeri és megismételhetetlen utazás volt.

Mindenkinek jó utazást kívánok, akár virtuálisan a mi élményeink alapján, akár a valóságban a saját útját járva teszi meg!

Jó utazást kívánok minden olvasómnak!

Sok szeretettel: ...

zárszó

2012. júl 29.

Hazautazás

Bejegyzés alcíme...

21. nap

Elérkezett az utolsó nap. Sokáig cihelődtünk, nehezen ment az elindulás.

Fél 10-kor végre sikerült nekivágnunk.

Első állomásunk a legközelebb eső ESSO kút volt, ahol megérdeklődtük, hogy mit lehet kezdeni a visszajáró 12 €-val. Ott azt a felvilágosítást kaptuk, hogy vissza kell menni ahhoz a kúthoz, ahol tankoltunk, odaadni a bizonylatot és megkapjuk a visszajárót.

Így összeszedtük minden emlékképünket, hogy pontosan merre is kell menni, s 10 óra 10 percre már meg is találtuk az ominózus kutat, s már a visszajáróval a zsebünkben végre elindultunk hazafelé.

Utunkba esett egy Carrefour áruház, amibe gyorsan bementünk, s elköltöttük maradék pénzünket ajándékokra, majd ráhajtottunk a Velence- ...

Címkék 21.nap Hazautazás

2012. júl 26.

Adria

Bejegyzés alcíme...

20. nap Rimini tengerpart, Mini-Olaszország, indulás északnak.

Szállásunk tipikus tömegigényeket kielégíteni igyekvő, olasz tengerparti középkategóriás szálloda volt. Vége volt a nyugalmas egyedi, vagy kis csoportos étkezéseknek. Tömegével nyomult a sok turista az étkezőbe, alig találtunk asztalt magunknak. A reggeli különben finom és bőséges volt, nem panaszkodhattunk, bár azt egy kicsit furcsállottuk, mikor kutyát vittek a konyhába.

Utazásunk zárásaként az Itália in Miniaturát terveztük be. Gondoltuk, búcsúzóul mégegyszer megnézzük, merre is jártunk, s ha legközelebb Olaszországba tévednénk, mit kellene még megnéznünk.

Sajnos nem csak az étkező, de az utak is tömöttek voltak, így az elkövetkezendő 1-2 ...

Tovább Szólj hozzá

20.nap Címkék Mini-Olaszország

2012. júl 23.

A sarkantyútól Riminiig

írta: csatanga

19.nap Megnézzük San Giovanni Rotondo zarándokvárosát, körbeautókázunk a sarkantyún,  majd az autópályán Rimini közelében lévő szállásunkhoz érkezünk.

San Giovanni Rotondo ban ébredtünk. Mivel ennél a szállásnál nem volt reggeli az árban hamar összecsomagoltunk és indultunk a korábban kapott kis térkép segítségével felfedezni a várost. San Giovanni Rotondo újkori zarándokhely, évente kb. 7 millió zarándok fordul meg a környéken, gyógyulás és jobb élet reményében. Pio atya tette népszerűvé. Hatalmas kórháza a Szenvedések Enyhülésének Háza 1956-ban nyitotta meg kapuit a betegek előtt.  Megnéztük a Santa Maria Delle Gracia (Irgalmas Szűzanya) templom kellőképpen modern épületét, Pio atya szobrát illetve a ...

Tovább Szólj hozzá

19.nap Gargano

2012. júl 20.

Az Adria déli részén

Alberobello újratöltve képekkel

18.nap Apulia, Alberobello, Fasano,Castel del Monte, san Giovanni Rotondo

Mikorra összecsomagoltunk terített asztal várt bennünket. A reggeli nem volt olyan tuti, mint a szállás. Mivel a srác maga „készítette”, így zacskós kaját kaptunk. Viszont bőséges volt, válogathattunk a különböző előregyártott sütik, kekszek… közül. Ital is volt bőségesen és a konyha is a rendelkezésünkre állt.

Csináltunk néhány fényképet a szobáról és a környékről, majd elbúcsúztunk. Hamarosan megérkeztünk Alberobello kisvárosba.

Alberobello   hírnevét a trulliknak köszönheti. Ezek a habarcs és fa tartószerkezet nélkül épült hengeres vagy négyszögletes alaprajzú kőből épített házikók ma a Világörökség részét képezik. ...